andilandunleashed welcome

I’m Still Alive!

Hey guys! πŸ™‚ Please excuse my prolonged absence… I’m still alive and kickin’. πŸ˜‰

Of course I’ve been keeping my Members area going and I’ve been on twitter and instagram (follow me to know what I’m up to when I’m not posting here! πŸ™‚ ) but unfortunately with all the craziness of prepping for finals, this free blog had to take a backseat for a little while!

If you haven’t seen it yet, here’s a little tease from a self-shot gallery that went up on AndiLand.com a couple of weeks ago – and there will be another new photo set released tomorrow, so be sure to check back over the weekend for another tease post! πŸ™‚

Aren’t these panties so cute? πŸ™‚

Shaving it smooth…. πŸ˜‰

I hope you enjoyed this little tease! πŸ™‚

XoXo Andi

28 Responses to “I’m Still Alive!”

  1. 1094513 says:

    thanks for sharin’ and thanks for the shave (not that the previous state had something wrong) (I like it too) but the phrase sounds like a rhyme and it’s funny, don’t you agree? I knew you were alive since I already follow you on twitter

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Ah, yeah twitter is a good place to keep up with me when I’m absent from this blog! πŸ™‚

    [Reply]

  2. mark says:

    mmm so sexxxy as always ;). At first i thought the panties were floral print lol. Love the pigtails πŸ˜€

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Haha, well flowers are cute, but the bad-ass in me still likes the skulls, lol. πŸ˜›

    [Reply]

    mark replied:

    I love the bad-ass side of you πŸ˜‰

    [Reply]

  3. John_doe says:

    Aww.. while i like your smooth side i will also miss you pubes… had its own charm

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Not to worry, they grow back incredibly fast, hahaha.

    [Reply]

  4. Dean says:

    “my nipples are usually hard no matter what! :D”
    That is the hottest comment ever πŸ™‚
    Ah Spring time, time to loose the winter woollies. That shaving shot is F’ing HOT. Like to see the finished look after the rinse, SO SMOOTH!

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Yes, so looking forward to packing away my winter gear and getting my summer wardrobe out of storage! πŸ˜€ Woohoo! πŸ™‚

    [Reply]

  5. phil says:

    yeees, a perfect ass with a perfect panty, i love fullback panty, that’s like a nice wrapped surprise.
    a soaked fullback panty of you in an auction, that would be awesome.
    the nicest ass in the whole www

    [Reply]

    Andi Land replied:

    I’ll keep that in mind! πŸ˜‰

    [Reply]

  6. DaveP says:

    Omg Andi! No matter what you do, you always make it a “hard” day no matter what! You are so incredibly talented and outrageously gorgeous, I’d do anything to spend a night with you

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Haha well it sounds like the good kind of “hard day”, so you’re welcome for that. πŸ˜‰

    [Reply]

  7. MrBadAss says:

    I can help you Shaving and After that i will Kiss and lick on it when i will Play whit a Dildo on you pussy and bang you all Night Long what that both of us scram at the end (;

    [Reply]

    Andi Land replied:

    So nice of you to offer to help! πŸ™‚

    [Reply]

  8. Eddie says:

    That’s good that you’re alive and kickin!!! πŸ™‚ and yes those panties are beyond cute!!! Mmm mmm good!!!

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Thanks Eddie, I agree – the panties are super cute! πŸ™‚

    [Reply]

  9. Bill says:

    I guess the panties make perfect sense, don’t they? Skull and crossed bones typically meant pirates….

    …and who better, to guard such precious booty?
    [rim shot] “Thank you! Thank you! I’ll be here all week! Try the veal, and don’t forget to tip your waitress!” πŸ˜‰

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Hahaha, good one! πŸ˜€

    Thanks for the laugh! πŸ™‚

    [Reply]

  10. joey says:

    Fuck Andi, you make me cum so harrrddddd

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Awesome 😎

    [Reply]

  11. Travis Worley says:

    I wanna cum all over your pussy Andi

    [Reply]

    Andi Land replied:

    That’s cool. πŸ™‚

    [Reply]

  12. Juno says:

    Great Photos Andi,Love it when you play with your Super Cute Panties babe.And I would to taste your Super Sweet Shaven Pussy.I know you would taste Super Delicious Andi
    More Panties please, so Lovely, Juno.

    [Reply]

    Andi Land replied:

    I think you’d like the panties worn in this week’s scene as well… not as cutesy, but definitely sexy! πŸ˜‰

    [Reply]

  13. Keith Ziegler says:

    Wow! It has been an insane past few weeks. I’m actually behind on blog comments. Lol. Work & everything has been nutts lately. Lol. Anyway great set. Glad you did well on finals. I’m so proud of you for doing so good. Hope all is well. Have a great week.

    [Reply]

    Andi Land replied:

    Man, I know the feeling! I come on here and it’s like “Wait, am I really behind on previews for 2 or 3 scenes?! Yikes!” hahaha.

    Thanks so much for your support! πŸ™‚ Hope you’re taking some time to rest this weekend while your eye recovers.

    [Reply]

  14. Criteo1984 says:

    Hot, hot! Sexy high knee white socks πŸ˜‰

    [Reply]

Leave a Reply